HOME PRAVIDLA

KALENDÁŘ

BODOVÁNÍ REGISTRACE DOWNLOAD

FACEBOOK

   

Info od špionů: stav rz Rally Monte Carlo 2023

 

 

Rally Monte Carlo je legendární závod kde nejde jen o rychlost, ale důležitá je volba pneumatik, závodního tempa a odvahy. Závod startuje dnes večer a máme pro vás speciální info od špionů jak vypadají letošní zkoušky. Všem hodně štěstí a dobrou volbu pneu!

Úvodní zkouška Rally Monte Carlo v centru města má pouze 0,7 Km a bude takovým zahřátím pro jezdce, večerní podmínky dodají atmosféru. Podmínky na téhle rz jsou konstantní a je sucho.

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

První klasická zkouška během soutěže bude více než 7 km dlouhá zkouška Mlýnky II kde na jezdce čeká mokrý asfalt a zbytky sněhu, jedna pasáž cca 1km se pojede ve sněhové koleji. V minulosti se tento úsek v rámci Rally Monte Carlo používal.

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

Nová zkouška v letošním ročníku nabídne široké silnice, ale taky úzké pasáže v druhé půlce zkoušky. Na jezdce čeká suchý asfalt, ale v zatáčkách je hodně vytaháno nečistot a zimního posypu

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

Nejdelší zkouška první etapy je v itineráři Rally Monte Carlo opět po loňské premiéře, tahle zkouška s délkou více jak 15km bude náročnou pro jezdce i soutěžní vozidla. Podmínky na rz jsou suché a velmi dobrý grip. Poslední úsek zkoušky se jede na novém asfaltu a ten vždy klouže víc.

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

Zbrusu nová zkouška Odry Snow nabídne přesně to co značí Rally Monte Carlo! Suchý asfalt, led a sněhové pasáže, tahle zkouška bude první velká výzva v závodě, druhý průjezd se navíc pojede v noci za silného sněžení.

Povrch:

50%  Asfalt

          50%    Sníh a Led

Klasická rz na Rally Monte Carlo je letos pod sněhovou peřinou, silnice je, ale ve většině suchá jen občas nějaké sněhové koleje. Podmínky jsou hezké a teplota lehce nad nulou. Na rz najdete plno atraktivních vracáků a pojede se i jako Powerstage.

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

Druhá zkouška ve 2.etapě to je rychlý test mezi loukama s náročným sjezdem v závěru. Je potřeba dát pozor na vytahané bláto, může být hodně nebezpečné. Sníh jen u silnice a kolem zemědělských objektů.

Povrch:

100%  Asfalt

          0%    Sníh a Led

Nová zkouška je sice krátká, ale bude velmi náročná vzhledem k sněhové pokrývce na trati rz, začátek je sice na asfaltu, ale většina zkoušky je na sněhu a ledu. Další velká výzva pro posádky na Rally Monte Carlo!

Povrch:

40%  Asfalt

          60%    Sníh a Led

Nejdelší zkouška Rally Monte Carlo měří více než 17 km a nabídne průjezd před průsmyk Col de Turini. Start u městečka Sospel je na asfaltu, ale cílová fotobuňka je v horách a u konce zkoušky bude více sněhu i na silnici a posledních cca 5-6 kilometrů bude na sněhu a ledu, ale i tak většina zkoušky je spíše na suchém asfaltu, ale musí se dát pozor na ledové pasáže během celé zkoušky.

70%  Asfalt

          30%    Sníh a Led

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 

TOPlist

MartinB