Rally
Monte Carlo je legendární závod kde nejde jen o rychlost,
ale důležitá je volba pneumatik, závodního tempa a odvahy.
Závod startuje dnes večer a máme pro vás speciální info od špionů jak vypadají
letošní zkoušky. Všem hodně štěstí a dobrou volbu pneu!

Úvodní zkouška Rally Monte Carlo v
centru města má pouze 0,7 Km a bude takovým zahřátím pro jezdce, večerní
podmínky dodají atmosféru. Podmínky na téhle rz jsou konstantní a je
sucho.
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led


První klasická zkouška během soutěže
bude více než 7 km dlouhá zkouška Mlýnky II kde na jezdce čeká mokrý
asfalt a zbytky sněhu, jedna pasáž cca 1km se pojede ve sněhové koleji.
V minulosti se tento úsek v rámci Rally Monte Carlo používal.
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led

Nová zkouška v letošním ročníku
nabídne široké silnice, ale taky úzké pasáže v druhé půlce zkoušky. Na
jezdce čeká suchý asfalt, ale v zatáčkách je hodně vytaháno nečistot a
zimního posypu
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led

Nejdelší zkouška první etapy je v
itineráři Rally Monte Carlo opět po loňské premiéře, tahle zkouška s délkou více
jak 15km bude náročnou pro jezdce i soutěžní vozidla. Podmínky na rz jsou suché
a velmi dobrý grip. Poslední úsek zkoušky se jede na novém asfaltu a ten
vždy klouže víc.
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led


Zbrusu nová zkouška Odry Snow nabídne
přesně to co značí Rally Monte Carlo! Suchý asfalt, led a sněhové
pasáže, tahle zkouška bude první velká výzva v závodě, druhý průjezd se
navíc pojede v noci za silného sněžení.
Povrch:
50% Asfalt
50% Sníh a Led

Klasická rz na Rally Monte Carlo je
letos pod sněhovou peřinou, silnice je, ale ve většině suchá jen občas
nějaké sněhové koleje. Podmínky jsou hezké a teplota lehce nad nulou. Na rz najdete plno atraktivních vracáků
a pojede se i jako Powerstage.
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led

Druhá zkouška ve 2.etapě to je rychlý test
mezi loukama s náročným sjezdem v závěru. Je potřeba dát pozor na
vytahané bláto, může být hodně nebezpečné. Sníh jen u
silnice a kolem zemědělských objektů.
Povrch:
100% Asfalt
0% Sníh a Led



Nová zkouška je sice krátká, ale bude
velmi náročná vzhledem k sněhové pokrývce na trati rz, začátek je sice
na asfaltu, ale většina zkoušky je na sněhu a ledu. Další velká výzva
pro posádky na Rally Monte Carlo!
Povrch:
40% Asfalt
60% Sníh a Led


Nejdelší zkouška Rally Monte Carlo
měří více než 17 km a nabídne průjezd před průsmyk Col de Turini. Start
u městečka Sospel je na asfaltu, ale cílová fotobuňka je v horách a u
konce zkoušky bude více sněhu i na silnici a posledních cca 5-6
kilometrů bude na sněhu a ledu, ale i tak většina zkoušky je spíše na
suchém asfaltu, ale musí se dát pozor na ledové pasáže během celé
zkoušky.
70% Asfalt
30% Sníh a Led
|