HOME PRAVIDLA

KALENDÁŘ

BODOVÁNÍ REGISTRACE DOWNLOAD

FACEBOOK

Martin Bujáček obhájil vítězství v Polsku!

První půlku sezony uzavřela Polská rally, která se jela klasicky na rozbité šotolině. Do závodu nastoupilo rovných 100 jezdců a tak jako každý rok byl opravdu velký odpad skrz havárie nebo technické problémy. Diváků se sešlo velké množství a nakonec nejlepším domácím jezdcem byl na páté pozici vítěz skupiny RC2 Mateusz Polok s vozem Hyundai i20 N Rally2.

Absolutním vítězem se stal a loňskou výhru obhájil Martin Bujáček s vozem Toyota Yaris WRC a jeho náskok byl 30s na svého týmového kolegu Tomáše Buriánka. Bronz si v Polsku vyjel Štěpán Paulát na Citroenu C3 WRC před svým kolegou Pavlem Steinerem o zhruba 12s. TOP5 v rámci skupiny ještě dokázal ukořistit Roman Zbořil. Nejrychlejším v závodě byl domácí Benek Korzeniowski, ale díky penalizaci za špatně zvolené pneu se propadl až na 11 pozici a přišel o výhru a hattrick po výhrách na Valašce a Kanárech. V rámci RC1 Trophy vyhrál Mario Juhas před Jakubem Bujáčkem.

Ve skupině RC2 zvítězil již zmiňovaný domácí jezdec Mateusz Polok s náskokem 58s na svého krajana Mariusze Chrascinu, třetí dojel při premiéře s vozem RC2 skvěle jedoucí Teodor Slavík. Následoval Radim Krejčík a Martin Kožíšek. David Sojak ovládnul boj ve skupině RGT a vyhrál s velkým náskokem před Maxem Kahánkem a Michalem Dzjapekem. Juniory ovládnul domácí Kajetan Chrascina, který vyhrál i v rámci RC4 Cupu, druhý tam dojel Robin Wiener a třetí Karel Sojka.

Ve skupině RC3 se radoval poprvé v sezoně startující Jakub Hoffmann s vozem Ford Fiesta Rally3 a jeho náskok byl po poslední rz 1:45s na Jirku Zelíka, bronz si vyjel domácí Marek Wezowski. Další pozice získal Adam Kolečkář a Vašek Poustka. Historiky vyhrál Josef Tomeček se Subaru Impreza 555, druhý dojel jen díky penalizaci za špatně zvolené pneu Jenda Čech a bronz bral Michal Pavlíček. Velký boj to byl tentokrát ve skupině WRC, když Tomáš John po chybě musel hodně dohánět své konkurenty, ale nakonec to zvládl a připsal si šestou výhru v sezoně! Druhý dojel o čtvrt minutku domácí Daniel Frajda a bronz bere opět skvěle jedoucí Jirka Šnýdr o dalších 7s zpět. Bramboru si z Polska veze Michal Dohnal a pátý byl Petr Kašpárek.

V týmech jasně zvítězil domácí IS Racing se ziskem 426 bodů a druhým nejlepší týmem byl Race X WRT, který získal 354 bodů a dál jasně vede celkové hodnocení týmů. Bronz z Polska bere M&R Rally Team se 273 body a jen o pár bodů míň měl Palmira RBR Team, pětku pak uzavřel Fados Motorsport.

TOPlist

MartinB