HOME PRAVIDLA

KALENDÁŘ

BODOVÁNÍ REGISTRACE DOWNLOAD

FACEBOOK

Benek Korzeniowski vítězem i na Kanárech.

Druhá výhra v řadě pro Beneka Korzeniowského a před domácím závodem v Polsku velká šance na hattrick! Celkem do závodu na Kanárech odstartovalo 119 jezdců a o souboje nebyla nouze v každé skupině. Náročné asfaltové zkoušky a 107,5 ostrých km bylo výzvou pro všechny jezdce.

Absolutním vítězem se tedy stal zmiňovaný Benek Korzeniowski, který si vyjel náskok 40s na svého týmového kolegu Mateusze Koralewskiho, bronz bere na Kanárech Tomáš Buriánek před Štěpánem Paulátem. Pátý dojel vítěz skupiny RC2 Mateusz Polok před šestým Romanem Zbořilem. Sedmý absolutně byl Jakub Šerý a osmý vítěz skupiny WRC Tomáš John. Do TOP10 se vlezl ještě Pavel Steiner a Václav Valerián.

Dominik Kocián letos bere poprvé výhru v Juniorském poháru a jako bonus si vyjel i výhru v poháru RC4. Druhý dojel Michal Hejl a třetí Petr Grundel. RC1 Trophy vyhrál Mario Juhas před Jakubem Bujáčkem. Mezi vozy RGT vyhrál s náskokem 5 minut David Sojak před Maxem Kahánkem. Velká bitva se odehrála v Historic Cupu kde rozhodla až poslední zkouška a zde výhru na svou stranu překlopil Aleš Komínek, který se nakonec raduje z výhry o pouhých 0,8s před Jendou Čechem, bronz bere na Kanárech Ondra Adámek.

Skupina RC1 kopíruje absolutní pořadí na prvních čtyřech místech. TOP5 v rámci této skupiny uzavřel Roman Zbořil. Vítěz RC2 Mateusz Polok byl právě tím kdo dojel na 5 místě absolutně, ale v rámci skupiny si vyjel náskok 1:01s na Radima Krejčíka, třetí byl klasifikován Tomáš Teplý před Standou Petrů a pátý byl Štefan Spišák.

Ve skupině RC3 se odehrála nejtěsnější bitva a to když na Powerstage se z třetího místa na první posunul Alex Kulhánek, který vyhrál s náskokem 0,12s na Lukáše Cipryse! Třetí byl nakonec Jakub Cebulsku, který po chybě na Powerstage klesl o 2 pozice. Další pozice získal Robert Kořístka a Marek Wezowski. Ve skupině WRC vyhrál opět fenomenální Tomáš John, který letos ještě nebyl poražen, tentokrát vyhrál s náskokem 1:08s na Jirku Šnýdra. Bronz si vyjel Jan Morávek před Frantou Davidem a Vláďou Kubínim.

IS racing poprvé v sezoně vítězí mezi týmy a získalo 260 bodů, o 30 méně bere druhý tým a to Palmira RBR Team. Poprvé bez výhry skončil letos RaceX WRT, ale bral aspoň bronz. Další pozice získal M&R Rally Team a pátý byl auto/sport rbr team.

TOPlist

MartinB